Schoon kleedje

Ik zag toevallig ergens een foto van een kleedje en ik was verliefd. Toen zag ik ook het prijskaartje en de moed zonk mij in de schoenen. Gelukkig zag ik wat later ook mijn naaimachine staan…en zowaar, er kwamen er 2 tevoorschijn!

Een tip voor al wie zin zou krijgen om er ook in te vliegen: begin er niet aan indien je niet over een overlock beschikt want je zigzagt je blauw 🙂

bruin kleedje IMGP2718-01

turkooois kleedje

Het leuke is dat je dankzij de aangestikte band oneindig veel manieren hebt om je bovenstuk te knopen. Gekruist, getwist, als sjaaltje, met bretellen,… variaties zat!

~ door lies op mei 18, 2009.

2 Reacties to “Schoon kleedje”

  1. […] ook soepel en erg zacht. Het bruin krijg ik moeilijk accuraat op foto, het is hetzelfde stofje als dit. Eens je zo’n modelletje aangehad hebt wil je niks anders […]

  2. Wauw! Teken jij zelf die patronen na? Die jurk en al je kleren op deze blog zijn prachtig! het naaien zou me lukken, maar dat zelf uittekenen, helaas niet…

Geef een reactie

 
