Iets paars aub

Om bij Mme Zsazsa en de broekjes te blijven, ik maakte ook voor mezelf een nieuw broekje. Een paars, uiteraard. Het model is naar een O’zon broekje dat ik vorige week kocht, de bloem komt hier vandaan. En ik ben er zoooooo blij mee!

paarse broek2

~ door lies op mei 21, 2009.

2 Reacties to “Iets paars aub”

  1. Wat een prachtige broek! Die lijkt me echt wel super comfortabel. En als je een grotere band maakt, kan ze nog dienen als zwangerschapsbroek 😉

  2. […] jaar: een drakenbroek! De draak volgens de intussen alom bekende bloggerstechniek die ik ook voor deze broek […]

Geef een reactie

 
