Kijk eens omhoog, ik zie een regenboog

Mijn mooie nieuwe doekje. Gekocht van een Amerikaanse mama, het is een mei tai gemaakt van een girasol earthy rainbow.

knopen knopen en mama’s haren losmaken

ER mei tai poseren en knuffelen

met slaapkapje

onder het slaapkapje slaapkapje demonstratie

ER mei tai2

tibetaans afgeknoopt

Mirko in ER genieten…

~ door lies op mei 30, 2009.

4 Reacties to “Kijk eens omhoog, ik zie een regenboog”

  1. Wat een mooie drager!
    Ik koester mijn ER.
    Prachtige blog ook, ik kom vaker op bezoek!

  2. En ineens zijn die benen zoooooo lang.
    Ik kan er nog altijd niet van over als ik jef zijn benen zie.

  3. ik wil er ook zo eentje!!! ik moet echt een tweede kind want nu nog draagdoeken kopen voor een driejarige is er over zeker… of niet 🙂

  4. @Marijke: Bwa, neuh, dat is toch wat ik nu doe 🙂

Geef een reactie

 
