Jubel jubel

Want ik vond vandaag het meest zalige broekstofje. Twee van de meest zalige broekjes liggen al in mijn kleerkast, de vondst van vandaag met een toch wel erg zalig kleurtje volgt hopelijk snel. Op de gevoelige plaat zijn ze nog niet geraakt, daar plannen we snel verandering in te brengen!

Et voila, als dat niet snel was. Vooral de mauve (? vreemd kleur om te benoemen) is een zalige tricot/lycra mengeling, heerlijk stevig en vormvast maar toch ook soepel en erg zacht. Het bruin krijg ik moeilijk accuraat op foto, het is hetzelfde stofje als dit. Eens je zo’n modelletje aangehad hebt wil je niks anders meer šŸ˜‰

mauve broek

bruine broek

~ door lies op juni 27, 2009.

3 Reacties to “Jubel jubel”

  1. Freggletje, ik ga eens een serieuze bestelling doen bij u!

  2. Lol, merci, maar ik vrees dat deze for my bum only zijn šŸ™‚

  3. […] en worden hier het hele jaar door gedragen, dus ik dook opnieuw in de tricot (bloemen)jurkjes. Het superbroekmodel heeft ook alweer gediend, een zwarte en een donkerpaarse vulden de collectie aan.Ā  Wat lappen […]

Geef een reactie

 
