Handgemaakt tot in den top

Het zonnetje blijft schijnen en vlijtig werk ik verder aan mijn zomergarderobe.

Broekje 3 en 4 zijn klaar. Variatie op het model is voor mijn part overbodig want superder dan dit kan ik het niet vinden

rode broekoranje broek

Bijpassende topjes…

rood ensemblerood topje broekje

oranje topjegestreept topje

…en jawel, zelfs het kapsel is made by me, lol.

~ door lies op juli 1, 2009.

Eén reactie to “Handgemaakt tot in den top”

  1. Wat een subliem mooie broek! En die topjes. Ik was gisteren zo blij met de eerste sneeuw maar nu verlang ik opeens naar topjes-weer.

    Worden er ook grote kleertjes verkocht bij Mister Mirko ;-)?

Geef een reactie

 
