Emami Madness

Er was eens één jurkje…met wel duizend mogelijkheden….
Ok, misschien net geen duizend, maar toch wel heel veel 😉 Ik was oorspronkelijk van plan hem te gaan spieken en namaken, maar na lang geduld op de proef stellen kon ik het plots echt niet meer houden en daar ging mijn klikvinger. Nu ik hem live zie denk ik wel dat het goed te doen zou zijn…maar dan had ik hem niet in het paars, dat alleen rechtvaardigt een aankoop, niet?
Het is even puzzelen en ik denk wel een poos proberen eer je het met evenveel elegantie kunt als dit model, maar ik denk wel dat onze Emami gedragen zal worden.
De schoentjes vond ik gisteren voor echt waar GEEN geld. Waarschijnlijk 10 jaar geleden dat ik nog iets met hak kocht, sinds ik plat ontdekt heb dacht ik niet ooit nog terug te keren, maar ze waren echt te mooi om te laten liggen. En wonderwel nog geen pijnlijke voeten gehad tijdens het half uur passen!

Een impressie van wat je allemaal kunt met dit ene kleine jurkje. De broek-, rok-, poncho-, en tuniekopties zelfs nog niet inbegrepen.

emami compilatie

En euh, nu verwacht ik wel een paar invitaties hé, want met deze outfit gewoon achter mijn naaimachine gaan zitten is ook maar zo belachelijk hé 🙂

~ door lies op juli 7, 2009.

Eén reactie to “Emami Madness”

  1. Mooi jurkje, maar AAAAAAA jij gebruikt ook al dat vreselijke woord “klikvinger” brrrr.

Geef een reactie

 
