Er was er een jarig

Hoera hoera! Hier in huis wil dat natuurlijk zeggen dat je eraan hangt voor een zelfgemaakt cadeau. Na de grasbroek van vorig jaar werd het dit jaar: een drakenbroek! De draak volgens de intussen alom bekende bloggerstechniek die ik ook voor deze broek gebruikte.

Drakenbroekdraak

En het wordt blijkbaar echt een jaarlijkse traditie want toen ik gisteren deze tijgerbroek voor Mirko in elkaar knutselde kreeg ik reeds een bestelling voor volgend jaar, lol.

tijgerbroek

Er is iets vreemds gebeurd met de zakken, ik ben er nog niet helemaal over uit of ik ze daar laat of niet. Toen de broek zo goed als klaar was kwam de eis dat er echt wel zakken op moesten, en niet zomaar eender waar, nee, ze moesten vooraan. Aangezien hij geen zijnaad heeft en ik geen zin had om alles weer open te prutsen plaatste ik dan maar 2 opnaaizakken vooraan. Mirko blij maar ik blijf het een beetje een raar zicht vinden. Misschien nog wat lager zodat het een soort van knielappen worden? Hmm, blijft even in beraad…

~ door lies op oktober 5, 2009.

Eén reactie to “Er was er een jarig”

  1. […] hetzelfde model van de eerdere drakenbroek, op speciaal verzoek met driekleurige vlammen op 1 pijp. Leuk om te maken en blijkbaar ook om te […]

Geef een reactie

 
