Een zusje!

En dat zal geweten zijn 🙂 Het eerste kleedje is hierbij een feit. De knoopjes moet ik nog in huis halen, voorlopig dus nog even zonder. Een omkeerbaar kleedje, had ik geweten dat iemand daarvoor een werkbeschrijving zocht, ik had het stap voor stap gedaan. Helaas moet ik nog een paar maand wachten om het te kunnen passen, anders vloog ik er nu al in voor een reeksje want ik vind het wel plezant zo, na 4 jaar broekjes, om eindelijk eens aan de frulletjes en prulletjes te mogen 🙂

~ door lies op december 2, 2009.

Geef een reactie

 
