Tekenen met de naaimachine

Pruts, maar leuke pruts voor een kindloze regenachtige namiddag 😉
Mijn naaimachine is een beest, doet alles wat ik vraag en meer, maar heeft 1 jammerlijk nadeel: hij heeft geen vrije arm.  In 99% van de gevallen mis ik die ook niet, hij heeft een ruim werkvlak, alleen appliceren op bestaande kledingstukken had ik eigenlijk al opgegeven want dat is wel erg onpraktisch als je het nergens kunt overschuiven. En toch, en toch dacht ik: niets wat een beetje doe-het-zelver niet kan verhelpen, en ging aan de slag met een dik boek en een antislipmatje en creëerde zo mijn eigen vrije arm. En het is zowaar gelukt: een effen longsleeve gepimpt met een vriendelijk spookje genaamd Casper. Zijn staartje was wat te kort gevlisofixt dus dat heeft een ietsipitsie lubber, en het risico van appliceren met een contrastkleur is dat het erg opvalt als je niet 100% gelijkmatig gaat. Maar ik ben tevreden over het eerste experiment, Mirko zal dat ongetwijfeld ook zijn! De benodigdheden: een effen t-shirt, een lapje witte stof, plakvliseline/vlisofix, garen en een hoop geduld 🙂

~ door lies op januari 16, 2010.

Geef een reactie

 
