Yin – °14/03/2010

Foto’s zijn klikbaar…tekst volgt later 🙂

~ door lies op maart 14, 2010.

23 Reacties to “Yin – °14/03/2010”

  1. Mooi! Een hele dikke proficiat, en geniet van dit kleine wondertje…

  2. zo een mooie plaatjes! krijg er spontaan traantje van in mn ogen! tIs een pracht van een meisje met een fiere grote broer en trotse mama en papa. Jullie hebben dat goed gedaan!!! Nog eens een dikke proficiat!!! xxxx Eveline, Bart en Bran.

  3. Wat een zalige foto’s! Dikke proficiat hoor.

  4. Een hele dikke proficiat! Geniet van elkaar!

  5. Prachtig!

  6. Proficiat!!!!
    Zo’n mooie liefdevolle foto’s!
    Geniet, geniet en … ohja, geniet ervan!!!!

  7. De beelden zeggen al genoeg !

    Mooie foto’s van vast hele mooie momenten. Iedereen glundert en Mirko lijkt ook blij met zijn kleine zus!

    Geniet er nog van!
    Caro

  8. MOOOOOOI!

  9. Proficiat…
    Zag ’t nieuws vanmiddag…
    Kan niet wachten op mijn kleine meiske ^^
    Geniet van je rustperiode.

    Groetjes : Irene

  10. Wat een prachtige foto’s, ik word er helemaal emo van. Geniet, lieve Annelies.
    Bieke

  11. Oh, wat een heerlijke, geweldig mooie foto’s!
    Geniet maar lekker verder met 4, zoals je overduidelijk al aan het doen bent!

  12. ooohhh ze is er al welkom yin
    gefeliciteerd met jullie kindje

  13. Proficiat met de kleine Yin, ik vind het trouwens een heel mooie naam! Zorg goed voor elkaar.

  14. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!

  15. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Yin!

  16. Wat een schoonheid!

  17. Een dikke proficiat met de geboorte van Yin ! Prachtige naam, fantastisch mooie foto’s !

  18. goh, ne mens wordt er toch stil van hè… Veel geluk samen!

  19. prachtig! fijne tijd samen!! waauw, ik begin alweer te verlangen als ik die foto’s zie!geniet ervan, en proficiat aan mama, papa en grote broer. ontzettend mooie naam ook

  20. Allemaal zo mooi gedaan ! Zelfs tot en met de geboortedag, 14 maart, een mooi cadeautje voor de verjaardag van Aniqa !

    tante Hilde, nonkel Hassan, Hanna en Aniqa

  21. Whoeiiii!
    Gefeliciteerd!
    Mooie foto’s

  22. prachtige foto’s!

  23. Hallo,
    nog eens een dikke proficiat met je mooie dochtertje!
    Ik ben op 25 maart bevallen van een flinke zoon: Tuur.
    Ik heb toen ik nog zwanger was een draagdoek bij jou besteld. Ik heb hem gebruikt en eens ik de handigheid te pakken had, ging het heel vlot!
    Geniet nog van je kleine meid!
    Annelies

Geef een reactie

 
