Een doosje vol nostalgie

Ik was deze helemaal vergeten, tot we er onlangs eentje tegenkwamen op de rommelmarkt. Meteen ging ik op zoek naar meer vergeten boekjes uit mijn jeugd…heerlijk, zo’n doos vol nostalgie! Tekeningen van Jaklien Moerman, meeste verhaaltjes van Mariette Vanhaelewijn. Herinner je je ook nog de communieprentjes en de kalendertjes?

~ door lies op november 1, 2010.

2 Reacties to “Een doosje vol nostalgie”

  1. Ooh, gaatjes in de hemel, wij hadden die ook…

  2. Oh geweldig! Wij hadden ook zo’n boeken maar ik heb ze spijtig genoeg niet meer. Maar onlangs vond ik ‘Gaatjes in de hemel’ in de kringloopwinkel!
    En ik zag op een plaatselijke boekenbeurs dat ze nu ook een nieuwe uitgave hebben van zo’n boek! Geweldig zijn ze he!

Geef een reactie

 
