Troetelen, doe met ons mee!

We hebben een absolute troetelfan ten huize Mr Mirko, dus ik dacht, laat ik eens een kleuter blij maken met zijn eigen troeteltrui. Dat was buiten de kleuter gerekend die bij het in ontvangst nemen beteuterd om “een echt cadeau” vroeg. Puh. Aangezien we dus  niet meer kunnen uitgaan van de vanzelfsprekende dankbaarheid van proefbeer 1 begon ik dan maar vast wat te werken met proefbeer 2. Waarop proefbeer 1 van de weeromstuit toch enthousiast werd, zijn trui naar school aantrok en mij ’s avonds al een nieuwe opdracht bezorgde, want hij wou eigenlijk “liever een andere beer zijn”. Hoeveel soorten zijn er zo?

Met zo’n twee geluksbeertjes in huis, wat kan ons nu nog overkomen 🙂

~ door lies op februari 23, 2011.

5 Reacties to “Troetelen, doe met ons mee!”

  1. Oooh, die zijn geweldig mooi!!

  2. Oh keitof!

  3. Oh hoe mooi!

  4. Dit zou ik als kind ook heel graag hebben gedragen! 🙂

  5. Leuk!

Geef een reactie

 
